Als u niet op uw e-mailaccount kunt inloggen en niet op uw website kunt komen, is het mogelijk dat uw IP-adres geblokkeerd is op de systemen van Zijlstra Automatisering.
Wanneer u te vaak geprobeerd hebt om in te loggen met een verkeerde gebruikersnaam en/of verkeerd wachtwoord op een van onze systemen wordt uw IP adres automatisch geblokkeerd. Dit is een zogenaamde Brute-Force beveiliging. Deze voorkomt dat kwaadwillenden zomaar allerlei wachtwoord combinaties achter elkaar kunnen blijven proberen.
Een veilig idee natuurlijk, maar als u zelf een verkeerde gebruikersnaam en/of verkeerd wachtwoord hebt ingesteld wordt uw IP-adres dus ook geblokkeerd.
Het is dus belangrijk dat uw inloggegevens altijd correct staan ingesteld, om blokkades te voorkomen.
U kunt zelf controleren of uw IP-adres geblokkeerd is, door uw Wi-Fi uit te schakelen en uw website proberen te bereiken via je 3G/4G/5G-netwerk. Als dit wel lukt en niet via uw Wi-Fi-netwerk, is waarschijnlijk uw IP-adres geblokkeerd.
Mocht u het vermoeden hebben dat uw IP-adres geblokkeerd is, kunt u uw IP-adres opzoeken via de website van Zijlstra Automatisering
mijnip.zijlstra.net. Hier ziet u direct ook of uw IP-adres is geblokkeerd door de systemen van Zijlstra Automatisering. Uw IP-adres kunt u naar ons toesturen, waarna wij deze kunnen deblokkeren.